vrijdag 28 september 2012

Nail art inspiration


Hallo allemaal!
Vandaag laat ik jullie nail art plaatjes zien die ik zelf super leuk vind of die gewoon apart zijn, kijk je mee?

Super cute, dit doet me echt denken aan een hele leuke lijn die een tijdje terug te koop was bij de Claire's met polkadots en stirkjes.



Dit is een beetje French Manicure, maar dan anders  leuk!                                                                                                             Vooral de overgang van mat naar glans vind is SUPER.

STUDS, Ja het komt helemaal in en je ziet het ook weer terug in de nail art.                                                                                       Stoer maar toch heel vrouwelijk door die lieve kleurtjes.


Dit is waarschijnlijk met Konad gedaan ( Nagel stempels )                                                                                                               Gewoon een simpele zebraprint maar het blijft leuk.

Ook dit is waarschijnlijk met Konad gedaan, en ook weer gewoon simpele tijger print maar op de duim weer de overgang van mat naar glans.
Waauw, wat is dit vet, glow in the dark nagellak in ben benieuwd hoe het eruit ziet in het licht...
Gliter french manicure is altijd goed, volgens mij is dit met een sponsje gedaan voor wat meer effect.


En ja hoor ook dit is weer met Konad gedaan!                                                                                                                                            Hier zie je hoe je  ook met een nagel aan de slag kunt gaan heel erg leuk.                                                                                                 En wat een mooie kleur  rood!




Als ik dit zie wil ik gelijk aan de slag gaan, en hoe zit het met jullie hebben jullie ook al nail art kriebels gekregen?

Xxx-Beau

Geen opmerkingen:

Een reactie posten