maandag 1 oktober 2012

Nieuwe trend - studs


 Je ziet het tegenwoordig overal, studs! je ziet ze bijna overal :  broeken, schoenen, tassen, t-shirts jurkjes en ga zo maar door! ze kunnen je outfit opleuken, kijken jullie mee naar de dingen die ik heb gevonden?




SPIKE-ALL STUD - Veterlaarsjes - Zwart

Dit zijn Dr. Martens, het zijn een soort veterlaarsjes met aan de zijkant, voorkant en achterkant studs, ze zijn 399,99 euro, en ze zijn verkrijgbaar bij Zalando.
Mijn mening: " Ik vind ze zelf heel stoer en ik denk dat ze je outfit ook kunnen afmaken, maar zelf zou ik ze niet durven te dragen, ook vind ik ze voor mijn doen iets te duur ...  "





WOW 3/4 FITTED STUDS SWEAT - Sweaters - Grijs
Dan deze leuke sweater, het is gewoon een simpele zwarte sweater met op de schouders/ bovenkant van de armen studs, ook verkrijgbaar in het blauw bij de Only voor 26,95
Mijn mening: "Deze sweater vind ik zelf heel erg leuk, zelf zou ik hem ook wel willen!" 


  


      Dan dit t-shirtje, een basic cream shirtje, met in het midden studs, hij is te koop bij forever21 (www.forever21.com) voor 21,75
Mijn mening: "Ik vind het een erg basic t-shirtje, maar door de studs vind ik  
 hem toch weer erg leuk"    








                                                Dan als een van de laatste deze rode hakken met aan de achterkant studs                      
                                                die helaas op deze foto's niet helemaal duidelijk te zien zijn, de hoogte van
      deze hak is 12,3 centimeter, een behoorlijke hak dus!
      Deze hakken zijn te koop voor 89,95 bij de zara.
      Mijn mening: "Ik vind deze hakken heel erg leuk voor bij een feestje, maar  
      niet voor zomaar, wel vind ik de dat de studs de hak helemaal afmaakt!








 Dan als een-na-laatst dit stoere jack, het is een wit jasje met aan de twee zijkanten studs, die niet alleen rond zijn, maar ook andere vormpjes hebben, 69,95 ook bij de zara.
Mijn mening: " Ik vind dit jasje echt super leuk! wel is het zo'n item dat ik in mijn kast zou hebben maar bijna nooit aan zou doen, en voor 69,95 zou dat zonde zijn!"


En als allerlaatst deze citybag, zwart met heel veel studs en een soort riempje aan de zijkant, 69,95 bij de zara.
Mijn mening: " Ik vind deze echt heel erg leuk, ik zou hem zo kopen! alleen de prijs gaat me echt te ver, 69,95 voor een simpel tasje zou ik er niet voor uitgeven."

Wat vinden jullie ervan? Welk item zouden jullie zelf ook willen kopen?

Veel liefs, Shannen







                  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten